بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی بازیگران و افراد مشهور در بلاگ اسکای، معرفی بازیگران

بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی بازیگران و افراد مشهور در بلاگ اسکای، معرفی بازیگران

بیوگرافی بازیگران خاتون (مجموعه نمایش خانگی)

خاتون مجموعه نمایشی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی تینا پاکروان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی توسط شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

روایت داستانی تاریخی از خانواده‌‌ای است که از اول شهریور 1320 آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.


  

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان (زاده ۲۲ دی ۱۳۶۱) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است وی همسر رامبد جوان بازیگر و مجری ایرانیست.

او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد. وی در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد.

وی همچنین در دوبلهٔ فارسیِ فیلم کمپ ایکس ری (۲۰۱۴) به جای کریستن استوارت حرف زده‌است.

نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرد.[نیازمند منبع] در تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸، فرزند دختر جواهریان و جوان در کانادا متولد شد و آن‌ها نام نوردُخت را برای او انتخاب کردند.


بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی (زادهٔ ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در شمیران استان تهران)، بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان اهل ایران است. او تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است.

در سال ۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی به نام آپولون داشته‌اند که راک ایرانی می‌زدند اما از گروه جدا شد. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند.  او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.


جهت دانلود سریال خاتون از رسانه هکس دانلود اقدام کنید.

قسمت اول سریال خاتون


بیوگرافی شبنم مقدمی

شبنم مقدمی زادهٔ ۱۳۵۱ ه‍.ش در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی  و دانش‌آموختهٔ آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای نمایش «خانهٔ کاغذی» به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقهٔ اجرا در برنامه‌هایی چون «هفت شنبه»، «خط خطیم»، «کبوتری ناگهان» و «هفت ترانه» را داراست.

وی به موازات فعالیت‌های رادیویی خود، کار بازیگری در سینما را با فیلم «زخمی» (کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) آغاز نمود و تاکنون در فیلم‌های از صمیم قلب (بهرام کاظمی، ۱۳۷۹)، «به نام پدر» (ابراهیم حاتمی کیا، ۱۳۸۴)، «پاداش سکوت» (مازیار میری، ۱۳۸۵) و «فرزند خاک» (محمدعلی آهنگر، ۱۳۸۵) و سینمایی «تنهایی» با حضور شهاب حسینی در سال ۱۳۹۰ نقش‌آفرینی کرده‌است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد